Sunday 5 February 2012

Mase Depan

Haiz .. dah 3 bulan SPM dah habis , tapi aku still x tau nak amik course pe bile masok U nanti .. PENING !
aku minat BIO , terpikir gak laa nak jadi Doctor  ,imagine org panggil aku Doctor Taufiq , WahhhH , kembang segala lobang kat badan aku , wakakak 


k x kesah laa sume tuh , aku mmg miinat Biology , bukti , mase form 4 sume exam aku dpt A , sekali je B , form 5 pon , sekali je dpt B , mase TRIAL ! wakakaka . sakai je aku nie . harap2 SPM A laa , Insyaallah ..
bile aku ckp aku nk jadi Doct, akak aku kate nti aku xde LIFE .. means aku akn busy 24/7 .. nk tido pon tak cukup T.T
kalau engineering , aku kne master subjek Physics , ish , aku dah la x suke sgt subjek tuh .. tapi peluang pekerjaan mmg laa banyak ..pendapat korang mcm ne ??
 borang UPU pon aku lom isi lagi , hahah , korang tau x bile deadline ? .. 

No comments:

Post a Comment